Sivut

9. lokakuuta 2010

Laukku laukkunen

Tämä on ollut valmiina jo tovin ja ahkerassa käytössä. Toimii! Malli oli omasta päästä ja muotoutui ompeluksen edetessä. (Joskus olisi kyllä oikeasti kiva vaan tehdä valmiin kaavan mukaan, ettei tarvisi ommella ja purkaa, miettiä päätä puhki ja turvautua mahottoman luoviin ratkaisuihin. Varsinkin kun on noin monta kangasta, niin mille puollelle saumat nyt tulee ja mistä minä saan käännettyä jne jne. Älytöntä aivovoimistelua.)

Kankaat on kolmista eri vanhoista verhoista, tuo päällyskangas on mummulan vanhoista verhoista! :) Päällys- ja sisuskankaan välissä on jämäkkyyttä antamassa SPR:n Kontista löytynyt kangas. Sisällä olevan taskun vetskari on jostakin äidin laatikoista pengottu. Kaikki matskut ompelulankaa ja taskujen reunojen kuminauhaa lukuunottamatta on vanhaa tai uudelleen käyttöön otettua. :)

Oon nyt ihan rakastunut nuihin pussukkataskuihin. Minun mielestä tosi nätit, mutta myös käytännölliset, kun niihin mahtuu kivasti pikku hilipetööriä ilman, että taskut pöklöttää rumasti.





Tämä tyttö lähtee hipistelemään ja ihastelemaan käsityömessuille ihan justiinsa! 8) Ostoslista on, mutta saapi nähä, mitä mukaan tarttuu. :)

4 kommenttia:

  1. Se on kyllä niin hieno!

    Millaiset oli messut? Mua niin harmittaa, kun ne liput oli suht kalliit, siis mun taloudelliseen tilanteeseen nähden. Muutenki on ollu niin paljon kaikkia ylimääräisiä menoja just nyt rahallisesti, niin piti jättää nää messut välistä :( No ehkäpä sitte ens kerralla!

    VastaaPoista
  2. kiitos :)

    olihan ne liput kalliit, mutta se rahamäärä mikä upposi tuliaisiin itelle.. ;) ei sieltä tyhjin käsin vaan VOINU lähteä. :) siellä oli kyllä niin paljon kaikkea ihasteltavaa ja hipisteltävää, että huh! ja paljo ihmisiäkin kyllä.

    VastaaPoista
  3. Joo, mää luulen että etenki se tuliaisosasto olis käynyt itelleki vähän turhan kalliiks :D

    VastaaPoista
  4. Ilmankos näytti tuo kangas tutulta! Minä oon sitä vauvana katellut. :D

    VastaaPoista

Kiitos sanoistasi!